Vervolg bedrijfshulpverlening

Vervolg bedrijfshulpverlening
Kosten:
€ 169,-

Duur: één dag van 7 uren

Voor wie?


Data training: nader te bepalen

Locatie training: nader te bepalen

Aantal deelnemers: 6-12

banner


Als gevolg van de Arbowet is de werkgever verantwoordelijk voor de veiligheid en de bedrijfshulpverlening (BHV) in het bedrijf en verplicht tot het aanstellen van bedrijfshulpverleners. Deze verantwoordelijkheid geldt voor alle organisaties. De werkgever dient de bedrijfshulpverlening zo te organiseren, dat gevaarlijke situaties zoveel mogelijk voorkomen worden. 
Bij D-tac zijn we ons bewust van alle zaken die wettelijk nodig zijn.

Welke onderwerpen komen aan bod?    

Doelstellingen van de training

Op kennisniveau:

  • Kennis van de functie-inhoud en taken van de Aandachtfunctionaris Gedrag en Veiligheid;
  • De basisprincipes van de arbowetgeving en de daaraan verbonden werkomstandigheden;
  • De verschillende vormen van psychosociale arbeidsbelasting;
  • De verschillende instrumenten die bijdragen aan een gezonde werkomgeving en arbeidsklimaat.

Houding:

Vaardigheden:

  • Na de training signaleert en adviseert de deelnemer collega’s en andere disciplines, wanneer de veiligheid beter bewaakt of versterkt moet worden.   
Docent(en)

De training wordt verzorgd door een docent van D-tac

Materiaal

  • De deelnemer ontvangt na de training een naslagwerk met de inhoud van de training
  • De deelnemer ontvangt bij volledige deelname en voldoende inzet een certificaat van deelname

Lunch eten drinken

De dag wordt geheel verzorgd aangeboden

Maatwerk en in-company

Deze cursus liever met uw eigen team en op maat binnen uw eigen organisatie?
Dat kan! De voordelen van in-company op een rij:

  • De training is altijd maatwerk
  • U bereikt als team ieder hetzelfde niveau    
  • Voorafgaand een vrijblijvend intakegesprek met de trainer(s)
  • Bedrijfsspecifieke situaties worden in het programma opgenomen
  • U bepaalt zelf de data van de training
           

Heeft u vragen?

Voor algemene vragen, administratieve zaken en planning is onze back-office bereikbaar op; ma. 8:45-16:45 uur/ di. 8:45-14:45 uur/ do. 8:45-14:45 uur
Op andere dagen en tijden kunt u verzocht worden onze automatische telefoonbeantwoorder in te spreken. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.