Balance referenties

Slide background

Onze referenties

  • De Keerkring Zoetermeer

    Afgelopen maandag voor de derde keer een studiemoment gehad onder leiding van Marco Dijkgraaf. We hadden al teambreed zeven gedragsregels opgesteld en een stroomschema onaanvaardbaar gedrag, maar gevoel en ervaring gaf aan dat het niet genoeg was. In gesprek met elkaar en met de nuchtere, trefzekere en ervaren Marco ontdekten we: dat we het samen […]
  • Koetsveldschool Den Haag

    Ga er maar aan staan: Na een lange zomervakantie, een team van 70 onderwijsprofessionals actief betrekken bij het thema veiligheid en gedrag. D-tac is hier zeer goed in geslaagd. Afwisselende werkvormen, de juiste vragen, de juiste antwoorden en vooral veel kennis. Naast uitstekende ervaringen met het individueel ondersteunen van leerkrachten op het gebied van gedrag, […]
  • Inzowijs begeleiding voor kinderen

    Marco heeft ons geïnspireerd met zijn creatieve ideeën en out of the box denken. Door zijn manier van vragen heeft hij ons aan het denken gezet en is het ons gelukt om met het hele team een visie te formuleren ten aanzien van veiligheid en gedrag. Wij zijn ons meer bewust geworden van de verschillende […]
  • Ingeborg van Wel directeur Het Kraaiennest ZML

    D-tac heeft voor de teamleden van de SO- en de VSO-afdeling een drietal studiedagen georganiseerd. We hebben tijdens de studiedagen gezamenlijk een gedragscode ontwikkeld. We hebben meer inzicht gekregen in het gedrag van leerlingen door het signaleringsplan in te zetten. We zijn ons bewuster van ons eigen handelen in relatie tot ons schoolbeleid. Ook het […]
  • M. van Paasen

      Bernardusschool Den Haag D-tac Balance   In maart 2014 is M. Dijkgraaf op ons verzoek een autistische leerling komen observeren. Deze leerling is al langere tijd als extra zorgleerling hier op school (cluster 3 zml). We hadden voorheen al meerdere strategieën geprobeerd, zonder het juiste effect te bereiken. Omdat wij M. Dijkgraaf vanuit de […]
  • Ds. N.H. Beversluisschool

        Gouda A. van Veldhuizen locatieleider 2013 D-tac Balance   Zowel in onze SBO-groepen als in de SO Cluster-4 groep is de gedragscomponent een steeds meer bepalende factor die van invloed is op het pedagogisch klimaat. Dit vraagt van leerkrachten dat zij vroegtijdig onrust bij leerlingen kunnen signaleren met als doel frustratie, escalatie en […]
  • G. van der Meer

        G. van der meer de Houtmarkt Leiden D-tac Balance 4 jaar geleden is er besloten naar aanleiding van de belasting van leerkrachten ten aanzien van fysieke agressie van hele jonge kinderen een ‘agressietraining’ te volgen. Na een zeer uitgebreid intake gesprek hebben we een programma gekregen, volledig op maat! Nog steeds profiteren we […]
  • F. Simon Prisma

        F. Simon Prisma December 7, 2012 D-tac Balance   “D-tac heeft het team meer zelfvertrouwen en praktische vaardigheden geleerd om om te gaan met moeilijk verstaanbaar gedrag van leerlingen. Ze besteden ook veel aandacht aan het voorkomen van escalaties. Het hele team is bijzonder tevreden en wij vragen hem jaarlijks op een studiedag […]
Meer informatie

Naam (*)

E-mailadres (*)

Telefoonnummer (*)

Opmerking/vraag

captcha